ورزش

نوروزی: منتظر واکنش جدید فدراسیون هستم

نوروزی: منتظر واکنش جدید فدراسیون هستم

یکی از سوژه های داغ این روزهای ورزش ایران درگیری افشین نوروزی با فدراسیون تنیس است. نوروزی در سال های اخیر کاپیتان تیم ملی تنیس بوده اما ظاهرا کار او با فدراسیون به مشکل خورده است. فدراسیون تنیس از مدت ها پیش تصمیم به حذف افشین نوروزی داشت تا جایی که در نهایت اتفاقات و حواشی رقابت‌ های انتخابی تیم ملی باعث شد کمیته انضباطی به مدت یک سال نوروزی را محروم کند. 

ماجرا از این قرار بود که نوروزی بعد از شکست مقابل بنیامین فرجی حریف جوان  و ۱۴ ساله خود در مسابقات انتخابی، به شدت عصبانی شد و با لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین اعتراض خود را نشان داد. دراین بین کمیته انضباطی فدراسیون هم سریع وارد عمل شد و رفتار تند و دور از انتظار نوروزی را در دستور بررسی قرار داد. درنهایت نوروزی به جرم اخلال در نظم مسابقات، توهین به داور مسابقه، توهین علنی به ارکان فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه، حرکات زشت و اعمال خلاف شئونات ورزشی، نقض قوانین و مقررات و همچنین پیشینه سوابق انضباطی قبلی این ورزشکار در فدراسیون‌های گذشته، به مدت یک سال محرومیت از تمام فعالیت‌های مرتبط با تنیس روی میز و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

افشین نوروزی در یکی دو روزی که از این ماجرا گذشته سکوت کرد اما امروز که رای فدراسیون رسما اعلام شد، او صحبت هایی را مطرح کرده که به گوش مسئولان فدراسیون رسیده و حالا منتظر واکنش مدیران است. نوروزی در گفت و گوی کوتاهی که با خبر ورزشی داشت اعلام کرد؛ به دلیل فشار روحی که در روزهای اخیر متحمل شده ترجیح می دهد یکی دو روز صبر کند و بعد از آن درباره اتفاقات رخ داده و محرومیت سنگینی که برایش در نظر گرفته اند، صحبت می کند.

با این وجود به نظر می رسد اختلافات رخ داده بین نوروزی و فدراسیون قابل حل نباشد. به ویژه اینکه یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز مدعی شده پرونده نوروزی مملو از تخلفات و جنجال است و این بار دیگر جای بخشش برای این بازیکن باتجربه نیست. البته جامعه تنیس روی میز در این ماجرا به حمایت از نوروزی پرداخته و خواستار بخشش محرومیت او شده اند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا